Preskočite na glavni sadržaj
HR
Česta pitanja

Istekao mi je ugovor s operatorom. Hoću li ostati bez usluge?

S obzirom da se pretplatnički ugovor sklapa na neodređeno vrijeme, isti ne može isteći nego se može raskinuti temeljem zahtjeva jedne stranke, korisnika ili operatora. Navedeno znači da istekom obveznog razdoblja trajanja ugovora ne dolazi do raskida ugovora nego prestaje eventualna obveza korisnika da, u slučaju raskida ugovora, plati određenu naknadu. Operator će i nakon isteka obveznog razdoblja ugovora nastaviti s pružanjem usluge sukladno uvjetima konkretnog pretplatničkog ugovora, osim u slučaju ako ste unaprijed odredili dan raskida ugovora. Kako je u uvjetima ugovora često određeno da se usluge nakon isteka razdoblja obveznog trajanja ugovora nude po promijenjenim uvjetima, preporučujemo da prije isteka obveznog trajanja ugovora provjerite kod operatora jesu li istim predviđene promjene uvjeta.