Preskočite na glavni sadržaj
HR
Česta pitanja

Ostao sam bez usluge. Koji je rok za otklon kvara? Imam li pravo na raskid ugovora bez naknade i/ili obeštećenje?

Prijavite kvar svom operatoru poštom, elektroničkom poštom, u poslovnici operatora ili telefonskim pozivom. Operator Vas mora u roku od najviše 3 dana od dana prijave kvara, obavijestiti o vremenu i načinu otklona kvara. Ako operator nije uklonio kvar u roku od 24 sata od dana prijave kvara, imate pravo na umanjenje mjesečne naknade za onoliko dana koliko niste mogli koristiti uslugu.
Dodatno, ako operator nije otklonio kvar u roku od 15 dana od dana prijave kvara, imate pravo na raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ili pravo na naknadu za nepravovremeni otklon kvara u iznosu od 30,00 eura po danu, za svaki započeti dan kašnjenja do dana otklona kvara. Iznos naknade se obračunava za najviše 15 dana kašnjenja otklona kvara. U tom slučaju je potrebno podnijeti pisani prigovor operatoru zbog prekida usluge, uz zahtjev za raskid ugovora ili isplatu naknade. Napominjemo, ako operator nije otklonio kvar ni u roku od 45 dana od dana prijave kvara, neovisno o isplaćenoj naknadi, imate pravo i na raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid.
 
Važno je znati da pravo na naknadu ne ostvarujete ako je kašnjenje uzrokovano višom silom, krivnjom korisnika ili postupanjem treće strane kojim je onemogućen pristup infrastrukturi i/ili mreži u svrhu otklona kvara, a operator je prethodno pravovremeno poduzeo sve potrebite radnje u svrhu pristupa infrastrukturi i/ili mreži.