Preskočite na glavni sadržaj
HR
Česta pitanja

Planiram preseliti na novu adresu, a sklopio sam ugovor s obveznim trajanjem. Što mogu učiniti?

Ako planirate preseliti na novu adresu i želite nastaviti koristiti ugovorenu uslugu, imate mogućnost podnijeti pisani zahtjev za preseljenje usluge Vašem operatoru. Uz zahtjev za preseljenje trebate priložiti potvrdu o promjeni prebivališta/boravišta koju izdaje nadležna policijska uprava.
 
U slučaju kad se postojeća usluga može realizirati na novoj adresi, operator nema pravo tražiti sklapanje novog ugovora, već uslugu nastavljate koristiti prema uvjetima postojećeg ugovora, a operator će napraviti odgovarajuću izmjenu u odnosu na adresu, odnosno lokaciju korištenja. 
 
U slučaju da operator ne može realizirati postojeću uslugu na novoj adresi, imate pravo na raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid.