Preskočite na glavni sadržaj
HR
Česta pitanja

Pokvario mi se modem. Koja su moja prava?

Prijavite kvar svom operatoru poštom, elektroničkom poštom, u poslovnici operatora ili telefonskim pozivom. Operator Vas mora u roku od 3 dana od dana prijave kvara, obavijestiti o vremenu i načinu otklona kvara. Ako operator nije uklonio kvar u roku od 24 sata od dana prijave kvara, imate pravo na umanjenje mjesečne naknade za onoliko dana koliko niste mogli koristiti uslugu.
 
Dodatno, ako kvar na modemu nije otklonjen u roku od 5 dana od dana prijave kvara, imate pravo na raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ili pravo na naknadu za nepravovremeni otklon kvara u iznosu od 30,00 eura po danu, za svaki započeti dan kašnjenja do dana otklona kvara. Iznos naknade se obračunava za najviše 15 dana kašnjenja otklona kvara. U tom slučaju je potrebno podnijeti pisani prigovor operatoru zbog kvara modema, uz zahtjev za raskid ugovora ili isplatu naknade.
Napominjemo, ako operator nije otklonio kvar ni u roku od 45 dana od dana prijave kvara, neovisno o isplaćenoj naknadi, imate pravo i na raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid.