Česta pitanja
- Elektroničke komunikacije
- 5G mreža
-
Pošta
- Nezadovoljan sam načinom na koji mi je obavljena poštanska usluga. Na koji se način i kome mogu žaliti?
- Je li osim Hrvatske pošte tko drugi u RH ovlašten vršiti osobnu dostavu pismena onako kako ju propisuju posebni zakoni?
- Koji je maksimalni iznos naknade štete koju davatelj poštanske usluge mora isplatiti korisniku?
- Smije li i na koji način HP zatvoriti poštanski ured, a da pri tome, nas, lokalno stanovništvo i korisnike tog ureda o istome ne pita za mišljenje i uopće ne obavijesti o tome što nam je dalje činiti?
- Što HAKOM može učiniti i koje su mu mjere na raspolaganju? Koja su naša prava kao korisnika tog poštanskog ureda u konkretnom slučaju?
- Molim Vaš odgovor zašto ne dobivamo račune davatelja određenih usluga za isporuku kojih smo dali adresu našeg poštanskog pretinca u prostoru pošte u Kraljevici?
- Dopušta li Zakon o poštanskim uslugama mogućnost otvaranja pošiljke (pouzećem, s otkupninom) prije nego li primatelj plati pošiljku, a primatelj sumnja na prevaru od strane pošiljatelja?
- Poštovani, molim vas nekoliko informacija. Kako je moguće da su u Hrvatskoj tako velike razlike u cijenama različitih davatelja poštanskih usluga?
- Na koji način se provodi carinski postupak u vezi s poštanskim pošiljkama Hrvatske pošte, te kako i kada u navedenom slučaju ide naplata ležarine?
- Smije li se preporučeno pismo ostaviti u poštanskom sandučiću ili zataknuto na ogradi?
- Na koji način se uručuju preporučene pošiljke?
- Kome se može obratiti onaj tko sumnja da je prilikom obavljanja postupka dostave došlo do krivotvorenja njegovog vlastoručnog potpisa u službenoj dokumentaciji davatelja poštanske usluge?
- Poštovani, imam pitanje vezano na dostavu pošte u sandučiće u stambenoj zgradi u kojoj primamo poštu na način da poštar Hrvatske pošte ima ključ od zgrade te uđe u zgradu i obavi svoj posao.
- Neki dostavljači kad uđu u zgradu ostavljaju i reklamne letke, iako postoji naljepnica za zabranu ostavljanja reklama. Kako možemo riješiti navedeni problem?
-
Željeznica
- U kojim slučajevima se putnik može žaliti na rad željezničkog putničkog prijevoznika i upravitelja kolodvora?
- Koja je uloga HAKOM-a po zahtjevu putnika?
- U kojim slučajevima putnik ima pravo na naknadu ako je vlak kasnio?
- Zašto putnik nema pravo na naknadu za kašnjenje ako je iznos naknade manji od 4 EUR?
- Na što putnik ima pravo, osim prava na naknadu cijene karte, u slučaju kašnjenja vlaka duže od 60 minuta?
- Imaju li osobe s invaliditetom pravo na pomoć?
- Na koji način putnici s invaliditetom ili sa smanjenom pokretljivosti mogu zatražiti pomoć za planirano putovanje vlakom?
- Kada putnik ima pravo na povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja?
- Gdje putnik može kupiti kartu, ako blagajna ne radi?
- Što sve mora sadržavati zahtjev koji putnik upućuje HAKOM-u?
- Ukoliko zahtjev putnika ne sadrži bitne elemente, hoće li biti odmah odbačen?
- Tko u HAKOM-u rješava zahtjeve putnika?
- Je li prijevoznik, odnosno HAKOM, dužan postupati po reklamaciji / prigovoru / zahtjevu putnika ako je isti podnesen izvan roka?
- Treba li putnik platiti pristojbu/naknadu za podnošenje zahtjeva HAKOM-u?